از پروژه پرتو آبی چه می دانید ؟

شاید اخباری مبنی بر ظاهر شدن شهری معلق در آسمان چین شنیده باشید ؛ در تصاویر منتشر شده نمایی از یک کلان شهر با آسمان خراش های بلند که از میان ابرها سر بیرون آورده اند دیده می شود.گفتنی است پدیده شهر معلق را می توان پدیده کاملا علمی قلمداد کرد.این خطای دید که " فاتا مورگانا " نامیده می شود می تواند روی خشکی یا دریا و در اثر وارونگی یا تغییر فیزیکی اشیایی مانند کشتی‌ها که در فاصله دور قرار دارند ایجاد شود.

همه این ها در حالی است که برخی تئوری پردازان توطئه آن را پروژه ای با نام Blue Beam یا " پرتو آبی " می دانند که توسط ناسا مدیریت می شود.

پروژه پرتو آبی یا بلو بیم چیست ؟

پروژه پرتو آبی یک تکنولوژی و یک سلاح برای ایجاد تصاویر مجازی ، صداهای مختلف ، ایجاد فرکانس‌ها و امواج مرگبار و زلزله مصنوعی است که توسط سازمان فضایی ناسا ، خاندان سلطنتی ، خانواده‌های راتچیلد و راکلفر حمایت و از لحاظ مالی تامین می شود.

پروژه پرتو آبی به منظور ایجاد دین جدید شامل چندین مرحله مختلف است.دین عصر جدید یک سیستم شیطانی با رهبری نیروهای منفی است که با ایجاد نظم نوین جهانی کم کم روی کار می آید.بدون باور جهانی به آن دین و بدون فریب افکار عمومی این کار امکان پذیر نیست ! و البته باید گفت در این کار بسیار موفق شده اند و دین های کوچکی با نام های ساینیسیسم،داروینیسم و رئالیسم ایجاد کرده اند که ذه مردم را به شدت کنترل می کند ؛ و برای همین است که پروژه بلوبیم برای آن ها اهمیت ویژه ای دارد ! اولین گام در پروژه پرتو آبی ایجاد زلزله های مصنوعی در نقاط مختلف جهان است زلزله هایی که نقاط دلخواه آنان را تخریب میکنند.چیزی که آن ها با این کار ها میخواهند که ما به آن برسیم این است که تمام آموزه های دینی ما غلط و نادرست بوده و ادیان در سراسر جهان هزاران سال در اشتباه بودند و مردم را به اشتباه و راه پوچ کشانده اند و در واقع این را به ما برسانند که خدای اصلی دجال بوده که همه چیز را در کنترل خود دارد حال چطور؟ در ادامه...

آن ها در کوچکترین کار های خود نیز هدف های مخفی دارند آن ها در فیلم هایی مانند ادیسه فضایی،سری پیشتازان فضا،روز استقلال و ... مقابله با تهاجم فضایی را نشان میدهند و درواقع این مربوط به گام دوم پروژه بلوبیم است که طی این مرحله نمایش فضایی بسیار عظیمی توسط هواپیما های بسیاری در ارتفاع بالای هفتاد تا هشتاد مایلی ایجاد میشود در این نمایش عظیم و البته با عنوان حمله فرازمینی ها به زمین کشور های جهان توسط نیرو های آمریکایی اشغال خواهد شد و البته بهانه خوبی است.

مهم ترین هدف آن ها از ایجاد پروژه بلو بیم نابودی اعتقادات مسلمانان و مسیحیان و سایر ادیان است! آن ها میخواهند فقط یک دین ثابت با رهبری دجال در جهان وجود داشته باشد و با سلاح قدرتمند بلوبیم و کنترل ذهن که امروزه بسیار در آن پیشرفت کرده اند مردم را به سمت خود بکشانند! امروزه علم تبدیل به دین شده(ساینیسیسم) دانشمندان حکم پیامبران را برای مردم دارند هر مطلب و عنوانی که نام دانشمند معروفی بر روی آن باشد مورد قبول مردم است آن هم بدون هیچگونه تحقیقات قبلی و چون ناسا کشف میکند حتما این مطلب اعتبار دارد.این نمایش غولپیکر فضایی همراه تصاویر هولوگرام و مجازی  همراه با صدا های طبیعی که توسط هواپیما ها با سیستم لیزری و مجازی ایجاد میشود  به قدری بر ذهن مردم تاثیر دارد که فکرش را هم نمیکنید.

از پروژه پرتو آبی چه می دانید ؟

یوفو ها و بشقاب های پرنده نورانی ای که در سراسر جهان رویت میشوند، نور هایی معروف به کرم چاله که در برخی اسمان ها دیده شده همینطور اینترنت پر است از کلیپ هایی با عنوان صداهای عجیب در شهر های مختلف! این صداها،یوفو ها، کرم چاله های مصنوعی همه و همه توسط پروژه عظیم بلوبیم ساخته میشوند و امروزه درحال آماده سازی ذهن جوامع مختلف برای مرحله نهایی پروژه بلوبیم هستند! آن ها مردم را به این باور رساندند که خارج از زمین شما هزاران سیاره و زمین وجود دارد و گفته ادیان از اینکه شما اشرف مخلوقات هستید و همه چیز برای شما آفریده شده کاملا غلط است زیرا موجودات هوشمندتر از شما نیز وجود دارند! این ها همگی دروغ های صیهونیستی برای نابودی حقیقت گیتی و ادیان است اگر باور نمیکنید میتوانید منتظر باشید و ببینید که چگونه مراحل پروژه بلوبیم یکی پس از دیگری عملی خواهند شد. کامپیوتر هایی عظیم و دانشمندانی دیوانه در روسیه درحال کار بر روی آناتومی بدن انسان و تاثیر امواج مختلف بر ذهن انسان هستند! یکی از مراحل پروژه پرتو آبی یا بلوبیم  ایجاد فرکانسی خاص است که مردم هر کشور به زبان خودشان آن را بشنوند بر اساس فرهنگ و زبان خود شاید کمی عجیب به نظر برسد اما این پروژه شیطانی کاملا حقیقت دارد میتوانید خودتان با سرچ و جستجو و دیدن برخی آثار بلوبیم به حقیقت این سلاح پی ببرید! لهجه و زبان همه فرهنگ ها در یک کامپیوتر اصلی ظبط شده است که میتواند با اتصال به هواپیما های جاسوسی فرکانس هایی با پیام ها و معانی خاص به انسان ها ارسال کنند.آن ها با تخصیص طول موج الکترونیکی برای هر فرد که با جامعه نظم نوین جهانی سازگار نیست میتوانند اورا وارد به خودکشی یا مرگ کنند.

نتیجه اصلی این پروژه و هدف اصلی آن ایجاد تصاویر بزرگان و افراد مهم و خاص هر ملت و مذهب است، آن ها با ایجاد یک تصویر مجازی از حضرت عیسی در اروپا پیامی را از این تصویر مجازی به مردم منتقل میکنند که ضد تمام عقاید دینی آن هاست!

قسمتی از پروژه بلوبیم با نام پروژه تراکتور امواجی برای تاثیر بر دستگاه های مختلف است! این امواج ماشین ها سلاح های پیشرفته و برق هارا از کار می اندازد همچنین این امواج مردم را در حالتی مانند خلسه فرو میبرد و انسان از خود بی خود میشود.در اصل آن ها از آسمان به عنوان یک صفحه نمایش استفاده میکنند وقتی دیگر هواپیمایی در آسمان حضور ندارد آسمان متلعق به آن ها خواهد بود تا هرکاری که بخواهند با انسان بکنند.

کلیپ های زیر را در رابطه با بلوبیم ببینید :

کلیپ شماره یک | کلیپ شماره دو | کلیپ شماره سه


منبع | انجمن تخت گرایان فارسی