یا اباصالح المهدی

پا شدم آبله پیدا کردم | از خودم فاصله پیدا کردم
سعی کردم به تو مشغول شوم | حیف شد مشغله پیدا کردم
من، سر اینکه به تو دل دادم | با همه مسأله پیدا کردم
در نمازم خم ابروی تو را | در قنوتم، گله پیدا کردم
انتظار این همه انصاف نیست | مردم فیصله پیدا کردم
از خودم دور شدم کاری کن | گم شدم، گور شدم کاری کن

آفتاب شب یلدای همه | گریه ی پشت تمنای همه
هیچ کس فکر تنهایی تو نیست | گریه کن جای خودت، جای همه
بی تو دارند همه می میرند | زود برگرد مسیحای همه
همه شهر به چاه افتادند | مددی یوسف زهرای همه
بنشین تا بنشانی همه را | دربیار از نگرانی همه را

کاش می شد ز سفر برگردی | با همان چند نفر برگردی
چله ی اشک گرفتیم برات | به امیدی که سحر برگردی
مادرم گفت همین جا بشین | بنشینم دم در برگردی
سیزده قرن نشستند نشد | بنشینم چقدر برگردی
نور چشمان همه می رفتی | قول دادی به نظر برگردی
خشکسالیم کویریم بیا | قبل از آنی که بمیریم بیا


پوستر در اندازه اصلی | دانلود

منبع | tavabin.ir